header

header

9 januari 2014

Några jag hade glömt bort.

En dag hemma med Emma blev det i dag. Fick äntligen (efter att jag tagit med mig Emma och åkt upp till vårdcentralen) ny hostmedicin till Emma. Så i natt hoppas vi att vi alla ska få sova.

Hemma som sagt och efter att jag startat dagen med en löptur (sååå skönt) så har vi (efter turen till vårdcentralen) mest hållit oss här hemma. En efterlängtad bok har kommit med posten. En bok fylld med vackra porträtt av några av Hollywoods största kvinnliga stjärnor. Fullkomligt älskar att sitta och bläddra och titta i sådana böcker.

Har även gett mig på att försöka få ihop någon slags "portfolio" eller vad man ska kalla det, med några av mina bilder. Inte det lättaste att välja kan jag meddela. När jag satt där och bläddrade bland alla foton hittade jag en massa jag glömt bort. Lite roligt faktiskt :). Så dagens bilder får bli några bortglömda bilder. Håll till godo!





Nu Patrik möter och sen dubbelavsnitt av Revenge - härlig tv-kväll :). 

1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder!
    Hoppas hostmedicinen hjälper. Trevlig helg på er!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!