header

header

3 april 2012

Fortsatt sjukt & besök!

Här hemma fortsätter sjukstugan och Emma har feber och hosta :(. Sambon och jag delar på dagarna så gott det går och i dag fick jag jobba nästan hela min dag innan det blev dags att gå hem till sjuklingen.

Jag tycker fortfarande att det känns väldigt konstigt att vara hemma från jobbet när man inte själv är sjuk. Känns inte helt rätt på något vis men det är ju tur att man kan vara det - Emma kommer ju alltid i första hand!

Vi har inte gjort många knop här hemma i dag. Emma hade ganska hög feber och sov därför en välbehövlig middagslur i soffan. Själv passade jag på att njuta av det fina vädret ute på farstukvisten. Började i en ny bok: Laura - flickan från havet av Carolina Gynning. Har inte kommit så långt men den verkar lovande i alla fall :).

I kväll fick vi besök av David och Helena som är på genomresa och som ska stanna över natten. Alltid lika kul att träffa dom! Det blev en lugn kväll framför Top Model och Desperate Houseviwes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!