header

header

19 april 2012

Leva i nuet...

Tänk om någon antingen kunde ge mig obegränsat med tid eller komma och bara göra allt som hänger över mig just nu, bara ta över allt. Energin är lika med noll och jag känner mig minst sagt överhopad med saker som ska fixas. Inte en lugn stund i sikte utan det känns som livet är intecknat varje jäkla dag framöver. Är det inte tider som ska passas hit och dit är det MASSA saker som ska tas tag i och jag vet ärligt talat inte i vilken ände jag ska börja. Som ni säkert förstår är det inte speciellt kul just nu utan jag längtar efter lugn och ro och att få känna att man räcker till och att allt bara är fixat. Känns som att de gråa håren kommer får sällskap av nya vänner :(

Det är onekligen inte helt lätt att leva i nuet just nu.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!