header

header

21 april 2012

God morgon!

Eller så vidare god vet jag inte om jag tycker att den är. Jag menar när man tittar ut och ser det här:

Dretväder!

Även om jag är en vinterfantast så är jag grymt less på detta snöande just nu. Fasen det ska ju vara vår, ljummet i luften och fint väder. Man ska kunna springa utan att halka runt i skogen och njuta i vårsolen på farstukvisten. Nej, ge mig vår NU!!!!!

I dag står två saker högt på agendan: träna och hitta en klänning. Börjar känna mig lite smått uppgiven när det gäller det senare. Känns som om jag kollat runt över allt utan att hitta något jag vill ha. Antingen har jag extrem otur eller så är det bara att inse att jag är väldigt kräsen eller så kan det helt enkelt vara så att jag inte tycker om klänningar. Ja, ja jag ska i alla fall göra ett ryck nu på förmiddagen och åka ner på stan och Kupolen. Men allra först så ska jag träna!!

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!