header

header

16 april 2012

Måndag.

Aprilväder kallas det eller vad annat kan man säga när man vaknar upp och snön yr och marken är vit ute. Tro nu inte att jag jublade över detta utan jag tyckte mest att det var drygt. Bilen var nytvättad (observera var) och dubbdäcken bytta. Måste erkänna att det var ganska halt ute på vägarna i morse - tur att man inte har så långt till jobbet.

Halsen är tack och lov bättre (men det kommer väl säkert något bakslag) men i övrigt är det inte mycket som är kul just nu (jag har en tendens att se allt i nattsvart när jag inte kan träna). Huset borde städas - jag vill inte, de kvarvarande fönstren borde putsas - jag vill inte, har massa projekt som skulle behövas tas tag i - jag vill inte, borde hitta på något kul - jag vill inte, borde försöka rita upp nya köket - jag vill inte, borde planera renoveringen av badrummen - jag vill inte, borde leta efter en klänning - jag vill inte! Det enda jag vill just nu är att få bli frisk, känna mig glad, slippa känna mig stressad över precis allt och slippa känna ett konstant tryck över bröstet, få träna och vara ledig och bara vara!

Inga glada miner denna måndag, men man måste få vara sur i bland också.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!