header

header

24 januari 2013

Alltså, ibland undrar jag....

Så har det hänt igen. Jag fattar inte hur disträ och tankspridd man kan bli?? Huvudet är inte med för fem öre just nu och gång efter annan händer samma sak. Om och om igen. Jag har lyckats tvätta min träningsklocka. IGEN. För vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen. En positiv sak av allt detta tvättande (förutom att den numera är oerhört ren) är att jag med all säkerhet vet att den är vattentät. Och det kan ju vara bra att veta ;).

Torsdag, vilket innebär helg för oss. Är så glad att den här jobbveckan är över för den har varit minst sagt påfrestande. Eftersom sambon fortfarande är hemma så kunde jag ut och träna i dagsljus i eftermiddags. En lyx som heter duga!

Det blev ett sånt där pass som var så där obeskrivligt. Ett pass där jag liksom dansade ovanpå snön. Var pigg i benen och övriga kroppen. Kände en sån oerhörd glädje över att få åka skidor. Det var många demoner och tunga tankar som lämnades långt bakom mig i spåret och ju längre jag åkte desto lättare kändes allt. I dag hade jag kunnat varit ute hur länge som helst men man har ju lite annat att ta hand om också :).

Det verkar bli finväder i morgon också och då hoppas jag att jag kommer ut med kameran. Det ska ju bli lite sämre väder framöver så det gäller att passa på!




En trevlig kväll önskar jag alla!



4 kommentarer:

  1. Fina bilder som vanligt Carina!

    Så skönt att kunna ut och träna i dagsljus, det saknar jag just nu. Hoppas få till lite träning i dagsljus under helgen :). Så skönt att kunna lämna lite demoner och tunga tankar där i spåret.

    Håller med att det är riktigt skönt att ta haleg nu. Hoppas att ni får en riktigt härlig helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni också får en härlig helg och att du får träna i dagsljus.

      Ja, träning är verkligen bästa terapin.

      Stor kram Carina

      Radera
  2. Galet vackert!!!!! (om man nu kan säga så ;)

    Carina, jag är också den som tvättar det inte jag ska tvätta och jag kan dessutom göra om det ;)

    Nu är det snart helg...jag längtar!!

    Ha det så skönt imorgon.

    KRAM!
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du säga :). Tack!

      Längtar också till helgen! Hoppas din helg blir bra!

      Stor kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!