header

header

26 januari 2013

Träning & kalas.

Kikar in en snabbsväng då vi väntar middagsgäster om ett litet tag. Ett trevligt avslut på en väldigt bra lördag!

Sovmorgon i morse. Softade runt i pyjamas väldigt länge innan vi tog oss i kragen och for på lite jympa Emma och jag. Hon tyckte det var väldigt kul så det blir nog fler besök skulle jag tro :)
Hann se lite på skid SM där sprinttävlingarna avgjordes innan det var dags att svida om. Emma till kalaskläder och jag till träningskläder. Eller svida om vet jag inte om det gällde mig. Satte på mig mera träningskläder är nog närmare sanningen. Hade liksom inte bytt om från mina träningskläder sen jympan......

Sambon fick följa med på kalaset och jag stack ut i skidspåret. Vet verkligen inte vad som har hänt men det går så ofantligt bra just nu. Blir inte trött. Orkar åka. Tekniken stämmer. Kroppen är pigg. Det är onekligen väldigt roligt att åka skidor just nu :).

Nu ska här panikhängas tvätt innan våra vänner kommer.

Hoppas alla har en bra lördag!

6 kommentarer:

  1. Skoj, då ses vi kanske på hoppis o skuttis framöver, gissar att det var där ni var.

    Så härligt att det går så bra i skidspåret :-).

    Ha en riktigt trevlig kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det hoppis vi var på. Det vore kul om vi kunde ses där framöver :).

      Ja är inne i ett grymt flow med skidåkningen och jag NJUTER!! Hoppas din träning går bra!

      Ha en riktigt bra söndag! kram Carina

      Radera
  2. Å, så söt Emma är i sin fina frisyr. Vilken härlig klänning också!

    Du är duktig!! Skönt att du har sånt bra flyt i spåret.

    Hoppas ni haft en trevlig kväll!!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord om Emma. Det var julklänningen som åkte på till kalaset - bra att det går att använda den igen.

      Ja, det är så himla skönt att skidåkningen går bra. Riktigt kul är det :).

      Hoppas du haft en riktigt bra helg!

      Varm kram Carina

      Radera
  3. Fin i håret och fin klänning, kan det bli bättre när man ska gå på kalas!
    Vad duktig du är som tränar så.
    Önskar jag var duktigare men du inspirerar.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina rara ord!

      Roligt att man kan inspirera. Den bästa träningen är ju den som blir av! Eller hur? Måste säga att jag tycker du inspirerar med alla fina bilder du visar från ert hem. Du är grym på att fixa där hemma!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!