header

header

31 januari 2013

Fortsatt lyxigt!

Jobbveckan är slut för den här gången och än en gång styker jag ett streck över den. Jepp, än en gång har det varit krångel och strul. Usch och fy! Men ett stort streck som sagt och på måndag nya tag igen.

Mor och far är ju som sagt här och hjälper mig. Åh, vad skönt det är. Lyxen att inte vara själv med allt. Att få komma hem till dukat bord. Komma hem till liv och rörelse här hemma. Komma hem till en glad dotter som lekt med mormor. Att få sätta sig ner och andas ut. Lyx som sagt :).

När man har barnvakt kan man ju ut och träna i dagsljus. Gäller ju att passa på ;). Detta innebar att jag åter var ute i skidspåret i eftermiddags. Hade ställt in mig på ett riktigt styrkestakspass med tanke på de senaste dagarnas mildväder. Men till min stora glädje (och förvåning) var dom ute och körde och pistade så det blev minsann ett skatepass i stället.
Nu är det helg för oss och vad det blir är inte riktigt bestämt. Har några idéer på lut men beroende på väder och vind får vi se vad det blir. Men först ska jag kolla klart på Kungliga juveler som finns i några dagar på SVT Play. Kul att titta på allt som glittrar men även väldigt mycket historia. Två saker jag gillar.

Önskar alla en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Ja det låter riktigt lyxigt måste jag säga och den lyxen är du så värd Carina!

    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad du är snäll Jennifer!

      Stor kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!