header

header

1 januari 2013

Gott nytt!

Så då är ju 2012 definitivt slut och ett nytt år har börjat. 2013 har inletts och jag känner på mig att det kommer bli ett bra år. Vad annars kan det bil när man har börjat det tillsammans med goda vänner, skidturer i fina spår, god mat och att bara vara :).

I går firade vi en nyårsafton som inte gick av för hackor. Inledde dagen med ett skidpass uppe på skidstadion här i Östersund - riktigt härligt. När vi kom hem var det dags för korvgrillning till lunch följt av brädåkning. Måste erkänna att jag gillar den där brädan Emma fått i julklapp :).

Kvällen spenderade vi i våra vänners fina, nybyggda hus där vi avnjöt god mat och dryck. Jag orkade hålla mig vaken ända till tolvslaget och skålade in det nya året ute i den jämtländska nyårsnatten.






I morgon styr vi kosan hemöver igen. Har ytterligare några dagars ledighet att se fram emot. Älskar´t!

God fortsättning!

2 kommentarer:

  1. Vilken nyårshelg, låter härligt! Och maten ser ju supergod ut :-).

    Ha en fortsatt skön ledighet! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Det har varit helt underbart skönt och väldigt god mat!

    Hoppas du känner dig piggare och har en fortsatt bra ledighet!

    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!