header

header

15 februari 2013

Den svarta lådan....

När ni läser det här så befinner vi oss någon annanstans. På en liten minisemester skulle man kunna säga. För det har varit en minst sagt händelserik dag i vår familj i dag. Vi har ju som sagt varit lediga tillsammans i dag. Inte vanligt förekommande men det är utav en anledning.

För ett tag sen visade jag en bild av en svart låda vars innehåll jag inte talade om. Det har varit många som varit nyfikna och undrat vad det var. Jag har dock tigit som muren :).
The black box. 

Men i dag kan jag visa vad den innehöll. Nämligen denna: 
En väldigt fin klocka från Marc Jacobs.

Man kan ju undra varför jag inte visade denna tidigare men det var inte "bara" klockan jag fick. Nej, med den kom även en fråga.....
...... en fråga som jag svarade JA på!!

Så från och med i dag är det inte bara två i familjen som har samma efternamn :). 


Önskar alla en trevlig fredagkväll. För det tänker vi ha :).

4 kommentarer:

  1. Nej men vad roligt Carina, nu rinner tårarna här i soffan :).

    Ett stort grattis till er! Vilken underbar klocka och underbara ringar och en underbar händelse!

    Ha det toppen fru Carina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla Jennifer!!

      Ha det toppen du med :). Varm kram Carina

      Radera
  2. Jättekul för er, Carina (din lilla hemlighetsmakerska ;))!
    Många GrattisKramar till fru Åberg (och till resten av familjen också så klart)
    //
    Kerstin NF

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många, många tack Kerstin!

      Skrattade gott åt ditt ordvad - hemlighetsmakerska :).

      Hoppas du har en bra helg! Stooor kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!