header

header

22 februari 2013

Härlig dag utomhus!

Svisch, sa det och så var den här fredagen till ända. Det stämmer nog det där. Att tiden går fort när man har roligt. För roligt har vi haft i dag, Emma och jag. I alla fall från lunch och framåt. Innan dess var det städning som stod på schemat. Det gick liksom inte att blunda längre. Det var dags och väldigt välbehövligt. Men nu så. Nu luktar det nystädat och känns fräscht här inne igen. Det gillar jag!

Roligt från lunch och framåt som sagt. Vi hade stämt träff med de bästa vännerna uppe i Bergebo och där var vi i flera timmar. Det skidades, åktes bob och madrass, busades i snön, fikades, bakades bröd över öppen eld och skrattades. Åh, vad jag gillar dagar som är så här. När man får vara ute. Ha roligt. Vara med vänner. Bli rosig om kinderna. Bli trött av all frisk luft. Det är då livet är som bäst!
 Duktiga tjejer som åkte många varv inne på stadion.

Mys på hög nivå!

När vi kom hem hann jag inte mer än vända i dörren. Detta då M kom hem och jag kunde ut och träna. Det var bara att packa in sig i bilen och åka tillbaka till Bergebo. Det blev några mil som avverkades i spåren. Även om benen var lite trötta sen i går så var det ändå skönt att få lite tid för sig själv. 

Inget särskilt planerat i helgen. Misstänker att det blir en del skidor. Det är ju skid VM och sen ska man ju träna själv också :). 

Hoppas alla har en bra kväll!

4 kommentarer:

  1. Säger som du, det var en bra dag från lunch och framåt (ja förutom lite småtjafs med lillgossen förstås ;)), här var det också städning på fm. Tackar så mycket för väldigt trevligt sällskap i Bergebo, hoppas vi hinner göra om det innan snön försvinner :-).

    Bra gjort att ge sig ut och träna, jag slappade till helt när jag kom hem.

    Ha nu en riktigt skön helg! Kramar Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva! Ja det måste vi absolut göra om :).

      Det var ren tur att jag tog mig ut. Hade M kommit hem senare hade jag nog inte tagit mig ut.

      Ha en skön helg du med! Kram Carina

      Radera
  2. Härliga du! Vilken skön dag. Jag hade velat vara där med er!

    KRAM och njut av helgen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. En dag helg i min smak :). Hade varit roligt att ha dig med!

      Önskar dig en härlig helg! Varm kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!