header

header

25 februari 2013

Grattis Pappa!!

Måndag och inte vilken måndag som helst. I dag fyller världens bästa pappa år!!! Kunde inte ha önskat mig en bättre pappa. Du är bäst helt enkelt! Det är faktiskt en lite halvjämn födelsedag. Så här har det bakats tårta och ätits fika efter jobb och dagis. Själva presenten har han inte fått ännu. Den är på ingående och jag hoppas han kommer bli glad för den är verkligen fin.
Hipp, hipp, hurra för världens bästa som fyller år idag!

Inte bara födelsedag i dag utan även dags för jobbet. Herre guuuud va trött jag var. Det var så illa att jag höll på att somna vid mitt skrivbord. Skulle behöva några lediga dagar helt för mig själv men framför allt skulle jag behöva sova om nätterna. Vet inte vad det är men bra är det inte. Hoppas det vänder snart. Känns som jag reserverna i kroppen är på väg att ta slut. Nåja, det ska väl bli bättre.


I dag var det magiskt väder ute - igen. Var tvungen att gå ut en sväng och bara njuta. Det är onekligen skönt ute. Vårvintern är fin men det jag kan inte njuta fullt ut. Har ju vetskapen om att vintern lider mot sitt slut i bakhuvudet och att våren är på väg. Jag och våren är inte en bra kombination, tyvärr. Men ännu ligger snön kvar och i kväll blir det ett skidpass igen. Kroppen är väl sisådär men jag kan helt enkelt inte hålla mig från skidåkningen. Så är det bara!
Happy måndag!

4 kommentarer:

  1. Grattis till din pappa!! Så gott ni har fikat och spännande med present som är på innegående.

    Underbart väder också!!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pappa hälsar och tackar. Presenten blev mycket uppskattad så det blev lyckat :).

      Hoppas du har minst lika fint väder!

      Stor kram Carina

      Radera
  2. Stort grattis på Din dag Carina! Och grattis igen till giftermålet, så roligt!! Nu har ni mycket att fira!

    Hoppas du njuter av din dag! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Åsa! Ja, det har blivit mycket firande nu :).

      Hoppas du har en bra dag och att sjukdomarna är borta nu.

      Kram Carina!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!