header

header

17 februari 2013

Nu blommar det!

Har parkerat mig i soffan och konstaterar att en bra söndag har passerat. Har sovit bra i natt (drömmer mycket konstigt bara), sprungit ett löppass i morse, shoppat lite, haft trevliga vänner på besök och kört ett skidpass nu i eftermiddags. Dubbla träningspass. Då förstår ni att det varit en bra söndag :).

Här hemma fylls vaserna med den ena buketten efter den andra. Vi har fina vänner! Det visste vi redan men nu har vi än en gång fått bevis för det. Tusen, miljoner tack!! Man kan inte förneka att man blir glad av blommor. Inte nog med att dom är vackra. Dom piggar upp den tristaste dagen. Dom är bevis för all den omtanke som finns. Ja, man blir glad av blommor. Så är det bara!



Några av de buketter jag hann fotografera i dag. 

Var ju och shoppade i dag som jag nämnde tidigare. Skulle bara köpa schampo och balsam men kom även hem med en tröja och ett par jeans. Det kan lätt bli så när man dyker på något som bara skriker CARINA!!! Tröjan är från Gina Tricot och den hade jag spanat in tidigare men jeansen var ett riktigt impulsköp. Halva priset och dom satt som ett smäck. Då är det bara att slå till :). 
Det här är kläder jag trivs i!

Hoppas alla har en bra söndagkväll och får en bra start på den nya veckan!

4 kommentarer:

  1. Carina! GRATTIS!!!

    Här händer det saker när jag är borta :-)

    Vilken lycka! Mina varmaste gratulationer! Önskar jag kunde krama om dig på riktigt. Önskar er all lycka som gifta!

    Stor varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen, tusen tack fina Lotta!

      Blir så glad över din fina kommentar! En stor varm kram kommer tillbaka till dig! KRAM!!

      Radera
  2. Hurra! Stor kram! Och vad härligt det är med tulpaner! Och jeans man trivs i :) Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Pia! Många saker att vara glad och tacksam över :).

      KRAM!!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!