header

header

28 februari 2013

Har mixtrat lite.

Så var arbetsveckan till ända och helgen är här igen. Och mamma och pappa är fortfarande här :). Lycka!!! Har haft det så himla lyxigt. Inte nog med att det är kul att dom är här. Vi har haft full service här på hemmaplan hela veckan. Lunch när jag kommit från jobbet. Tvätten färdigstruken och i dag när jag kom hem hade dom t.o.m. städat! Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är så oerhört glad och tacksam för all hjälp vi får. TACK <3.

I dag var jag ute i skidspåret igen. Inte världens roligaste före (det kom t.o.m. en regnskur) men jag fick i alla fall åka skidor. Solen tittade fram och jag fick tanka lite välbehövlig D-vitamin.

I kväll fick jag lite tid över och då åkte datorn fram igen. Har mixtrat lite med några kort jag tog i går. Det är lätt att förlora sig i själva mixtrandet och tiden kan utan problem flyga iväg. Här är de kort jag fixade med.

Nu är det dags för nattning och kvällssaga.

Önskar alla en go kväll!

2 kommentarer:

Tack för du lämnar några ord hos mig!