header

header

20 februari 2013

Lunchträning & bio.

Det blev ju en riktigt bra onsdag det här. Trots att den började minst sagt kaotiskt. Startade den här morgonen med att försova mig med 1 timme! Vaknade och kollade på klockan. Allt var lugnt. Gick upp i godan ro och fixade lite. Kollade på klockan en gång till och insåg att jag hade sett fel tidigare med en hel timme. Panik!!! Lyckades dock vara på jobbet en halvtimme senare.

Inga skidor i dag då jag insåg att det skulle bli för stressigt. Det fick bli ett lunchpass här hemma i stället. Körde mina dvd:er och det går faktiskt att bli riktigt trött. Man kör i sin egen takt. Det gillar jag! I eftermiddags fick jag och lillan besök av en kompis och hans lilla dotter. Så kul med spontanbesök. Att bara få tjöta bort lite tid. Varför är man så dåligt på att göra sånt? Det är i alla fall något jag ska bli bättre på!

I kväll blev det bio med bästa tjejkompisarna. På en onsdag så det kändes som en lördag. En riktig "feel-good"-film var det vi såg: Små citroner gula - som är baserad på Kajsa Ingemarssons roman med samma namn. Blev inte besviken utan kan varmt rekommendera den om man vill må så där bra man kan göra av en film. Tack bästa Emma och Bodil för en rolig kväll!
Bild lånad från nätet.

Som ni kanske märker är jag mycket nöjd med min onsdag. I morgon är det torsdag och bara en jobbdag kvar innan helg. Livet är gött!

Trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Vad jobbigt det är när man försover sig. Tur att du var så snabb. Jag körde ifrån mina väskor i morse så jag fick vända halvvägs och åka tillbaka så jag blev lite sen till jobb också.
    Vad kul med bio och feelgood movies älskar jag!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja försova sig är ingen hit. Inte heller att glömma saker så man måste åka tillbaka.

      Riktigt kul m bio!! Kram Carina

      Radera
  2. Oh, jobbigt att försova sig, men det är sådant som kan hända och allt brukar ju lösa sig ändå.

    Skoj att få se en bra bio med goda vänner, det är aldrig fel :).
    Hoppas att du får en riktigt bra torsdag också! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst löser det sig men det blir en liten chockstart på morgonen :).

      Gå på bio med vänner är härligt! Hoppas du också haft en bra torsdag! Kram Carina

      Radera
  3. En skön onsdag blev det!! Nu hoppas vi torsdagen blir lika bra :-)
    Visst var det en härlig film, tror jag ska starta restaurang nu :-) Följa våra drömmar måste vi ju göra i alla fall. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har absolut rätt i att det blev en skön onsdag och att vi måste följa våra drömmar. Det kanske är dags att sluta vara feg och göra det nu! Hoppas din torsdag har varit lika bra!

      Tack än en gång för bion! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!