header

header

26 december 2015

Annandagspromenad.

Annandagen har hittills bjudit på ett alldeles strålande väder. Några minusgrader och sol från en klarblå himmel. Vad mer kan man egentligen begära nu när snön behagar lysa med sin frånvaro. Fast egentligen behöver jag ingen snö när det är så här fint ute. Det gäller ju liksom att se det bästa i det som råder, eller hur?

I dag fick jag slopa det tänkta löppasset. En ond rygg och nacke satte stopp men jag var ändå tvungen ut att röra på mig. Fick med mig det bästa sällskapet - mamma - och drog ut på en lång annandagspromenad.

Mysigt att få spendera lite tid ensam med mamma - det är ju tyvärr inte så ofta det händer nu för tiden. Men i dag fick vi värdefull tid tillsammans. Hade ju sett ytterligare en plats som jag ville fotografera, så det blev en tur till skogen i dag med :). Har fått så många idéer nu i helgen så jag kan nästan inte vänta tills jag får tillfälle att förverkliga dem.





OMG vad jag älskar den här skogen. Mystik på hög nivå. Tomtar, skogrået, troll & andra magiska väsen - är helt säker på att dom finns här.  

I dag bär det hemöver igen. Vi har haft fantastiska dagar och jag skulle gärna stanna längre men vi har ju en liten hårboll där hemma som behöver tas hand om. Nu har vi haft turen att ha en fin vän som tagit hand om  honom nu under julen. Tusen, tusen tack Kerstin <3. Vad skulle vi gjort utan dig.

Hoppas ni har många härliga och lediga dagar framför er!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig jul Carina! Och dina bilder...magiska! Vill gå där!

    Tack rara för julhälsningen! Allt gott till er också och god fortsättning!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!