header

header

3 december 2015

Så många bilder....

.... men så lite tid. Ja, precis så är det för mig just nu. Har så ofantligt många bilder att redigera man aldrig någon tid över. Men i dag tog jag mig tid när Emma följde med en kompis hem efter skolan. Satte mig helt sonika framför datorn och struntade i den där städningen som egentligen skulle göras. Så får man göra ibland. Speciellt när man har bilder i huvudet som vill ut.

En av dessa bilder fick jag till som jag tänkt mig (tror jag i alla fall) men jag väljer att visa en annan som jag också redigerade nu i eftermiddags. Eller egentligen redigerade jag den inte så mycket utan gjorde den svartvit, förstärkte kontrasten och lade till lite brus - sen hade jag fått det resultat jag eftersträvade.


Nu får jag nog lov att grabba den där dammtrasan i alla fall. Har lite tid över innan junior ska hämtas så det är väl bäst att sätta fart.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!