header

header

22 december 2015

J.U.L.L.E.D.I.G.T

Äntligen var det min tur att gå på julledigt. Som jag har väntat. Och nu när den är här känns det nästan overkligt. Fy fasen vad jag ska njuta av alla lediga dagar som ligger framför mig nu. Tjohoo!!

Fullt upp har det varit sen jag kom hem från jobbet så lugnt har jag inte kunnat ta det. Men nu har jag gjort undan precis allt som skulle göras så fr.o.m. NU ska jag ta det lugnt framöver. Att det är jul om två dagar känns fortfarande lika overkligt som det gjorde i går men jag hoppas att någon form av julkänsla ska infinna sig - åtminstone på själva julaftonen.

Jag är nog inte ensam om att drömma om en vit jul vid det här laget.....

Nu ska jag lägga upp fötterna och göra, just det, ingenting :).

En alldeles förträfflig tisdagseftermiddag önskar jag er.
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Så härligt med julledigt! Jag hoppas att du och din familj får en toppenbra julhelg!
    Många kramar Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!