header

header

7 december 2015

Trotsade vindarna.

Ingen vidare julstämning med plus 6 grader, barmark och ett ihärdigt blåsande men solen tittade äntligen fram idag. Och en sådan chans att tanka D-vitamin kunde man ju inte missa. Nej, när lunchen var uppäten behövde jag ut en sväng.

Trotsade de isande vindarna och for till en plats jag tycker mycket om. En plats jag brukar åka till när jag behöver landa i tillvaron och ladda batterierna. Gillar att gå runt där med kameran och fota utan att det behöver bli bra, utan bara för att jag känner för det. En välbehövlig och skön stund i solen så här i december några veckor innan jul.







När jag hämtat junior for vi till fina vänner som vi inte träffat på allt för länge. Så himla gött att få prata bort några timmar och bara umgås. Behövde det. Och när jag här i kväll fick veta att ännu en fin vän kommer hjälpa mig med en sak som tyngt mig länge - ja då känner jag bara tacksamhet. Är så himla glad över att ha så otroligt fina vänner i mitt liv. Tack, ni vet vilka ni är <3.

Nu håller vi tummarna för att det ska sluta blåsa så man kan sova om nätterna igen. Men först, Tina i fjällen.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!