header

header

23 december 2015

Dan före dan.

Julmusiken spelar, granen är klädd och mörkret sänker sig. I de flesta fönster lyser adventsljusen och det ligger en slags förväntan i luften. I morgon kommer han och äntligen ska klapparna under granen få öppnas. Liten väntar och väntar och jag misstänker att dagen i morgon kommer bli lång :).



Lugnet har sänkt sig hos mig och jag har t.o.m. tagit en liten lur efter lunchen. Ett långpass löpning har avverkats på morgonen på grusvägar jag känner utan och innan. En helt magisk soluppgång där himlen färgades i mjuk aprikos/gul/orange har upplevts och jag önskade både en och två gånger att kameran hade varit med. Glädje har upplevts över att se ett hus jag beundrat i många år inte längre förfaller utan äntligen har börjat renoverats. Julen ska spenderas med dem jag älskar mest och på platsen jag kommer från.




Nu ska det laddas för avsmakning av julskinkan och uppesittarkväll och i morgon är det den bästa dagen på året.

Ha det fint <3. 
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!