header

header

17 december 2015

T.O.R.S.D.A.G

Ja då var det torsdag igen och ännu en jobbvecka att lägga bakom sig. Avslutade min jobbvecka med jullunch med jobbet så nu har även jag fått tjuvstarta med julmaten.


Och efter lunchen har det gått i ett. Massa saker som skulle fixas och mitt i allt skulle jag hinna med att träna också. Hade planerat att köra styrka men se det gick inte. Hade oturen att ramla i går när jag var ute och sprang. Och förutom att slå i ena knät så fick sig ena handen och handleden en rejäl smäll. Så att försöka sig på att lyfta hantlar, göra armhävningar etc var inte att tänka på. Så det fick bli ett pass på spinningcykeln i stället - tråkigt men bättre än inget :).

I morgon blir det en ledig dag för mig och sen återstår bara två jobbdagar till veckan innan jag tar en lång julledighet. Ska bli så himla skönt - längtar! Men först en ledig fredag och en hel helg :).

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!