header

header

6 oktober 2016

Att åka en sväng.

Ibland blir jag bara så less på att se och befinna mig i samma gamla omgivningar. Att det bara rullar på utan att man får någon inspiration eller får se något nytt. I dag hade jag en sån dag och därför tog jag helt sonika med mig kameran och for iväg med bilen.

Det är verkligen underskattat att bara sätta sig och åka en sväng utan något egentligt mål. Att bara köra och njuta av omgivningarna och stanna när helst man känner för det. Nu blev det inte någon lång tur jag hann med men väl ett värdefullt avbrott och en andningspaus i vardagen.

Tror det är viktigt att man tar sig tiden att göra sådana här saker. Att bara strunta i det som egentligen ska göras och bara ge sig själv den tiden i stället. Jag vet i alla fall att jag mådde så himla mycket bättre och var så mycket gladare efter min lilla road-trip :). Så detta får bli dagens tips!











Dags att pälsa på sig och bege sig till ridskolan för att hämta upp junior.

Trevlig kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!