header

header

4 oktober 2016

Det är något som drar.....

Tisdag och ännu en solig sådan. Har absolut inget emot detta utan passar på och njuter så länge det varar. I dag har dock energinivåerna varit betydligt lägre än de senaste dagarna så efter jobbet parkerade jag helt sonika i soffan och blundade några minuter.

Efter att ha gjort detta så blev jag rastlös och drog med junior ut på en löptur i skogen. Och jag tycker det är så himla roligt att göra sånt här tillsammans. Vi sprang sakta, vi sprang fort, vi körde spänst och olika hopp och lite styrka på det. Jag passade på och körde korta backintervaller och sen styrka när jag kom hem - och vips hade jag faktiskt fått till hyfsat bra träning :).

Sen går jag ju runt och funderar en hel del. På vad jag ska göra med livet framför allt. Inga lätta funderingar precis. Men en sak vet jag, det är något som drar och det är där uppe i värmlandsskogen. Exakt vad kan jag inte sätta fingret på. Men det är något som har en del av mitt hjärta och som jag alltid längtar efter.......

Det är något som lockar & drar......

Önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!