header

header

5 oktober 2016

Inte riktigt enligt plan.....

Tidigare i veckan när jag åkt till jobbet har det varit makalösa soluppgångar tillsammans med dimma - något jag verkligen tokgillar. Därför förberedde jag i går kväll och drog fram kameran så den skulle vara redo för morgondagen (i morse). Här skulle minsann ut och fotas stämningsfulla bilder!

Nu var det dock så att när jag kom ut i morse var det visserligen en mycket vacker soluppgång men någon dimma - det var det då rakt inte. Men eftersom jag bestämt mig för att jag skulle ut och fota drog jag ner till älven och smällde av några bilder mest bara för att. Det blev inte riktigt enligt plan men jag fick ju en fotostund innan jobbet och det var ju inte fy skam (om finvädret håller i sig några fler dagar så kan jag tänkas göra nya försök.....).






Sen hade jag ju bestämt mig för att tiden mellan lunch och hämtning vid skolan skulle innefatta ett lite längre rullskidpass - finväder ni vet. Jag tog mig ut och kunde direk konstatera att stavfäste det hade jag inte (spetsarna är slöa men det märks tydligare när asfalten bli kall). Och efter ett tag märkte jag också att någon energi hade jag inte heller. Tog mig dock runt den tänkta rundan och även om energinivån var låg var det som alltid skönt att röra på sig (sen blev det aningens bättre när jag tryckte i mig en godispåse för att "få tillbaka lite energi" :) ).
Ja det var väl den här onsdagen i stora drag. Det gick inte helt enligt plan med det blev ganska bra ändå.

En fin kväll önskar jag er!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!