header

header

22 september 2016

En riktig överraskning.

I morse när jag kom till jobbet och öppnade väskan hittade jag en minst sagt oväntad sak som låg där i. Det var en svart liten ask med silvertext på. Nyfiken som jag är var jag ju tvungen att öppna direkt och däri låg en superfin present från bästa M.

Ett halsband och ett armband "Love knot" från Efva Attling!! Enkla, fina smycken med en fin betydelse - helt i min smak och lita på att jag blev glad. En mycket trevlig överraskning och start på dagen :).


“En kärleksknut för hoppet om att vi alltid håller ihop.” -Efva Attling.

Annars har det gått i ett och jag måste erkänna att jag är trött nu. Ska bli så skönt med ledig fredag och helg. Och förutom en massa skjutsande i helgen så är det inga bestämda planer för min del. Kanske att jag tar tag i och rensar garderoben - men bara kanske.

Nu dags att slänga ihop middagen!

Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Vilken kärleksfull överraskning och en härlig start på dagen. :) Och Efva Attlings smycken är så otroligt vackra. När jag fyllde år förra året fick jag hennes halsband "Go your own way" av mina barn och man. Jag älskar det!♥

    Jag hoppas att du får en riktigt fin och avkopplande helg kära Carina. Var rädd om dig.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!