header

header

9 september 2016

En skön start på dagen.

Hade ju tänkt att detta inlägg skulle komma upp i morse men det var en del annat som kom emellan och vips så var det eftermiddag. Så kan det gå men nu fick jag äntligen tid att sitta lite framför datorn.

Hade ju en önskan i går om att ta mig ut i skogen i dag och visst inledde jag dagen bland granar, tallar och mossa. Självklart blev det ingen träning (den får nog tyvärr vänta ett tag) men väl en promenad tillsammans med kameran. Och det var ju inte fy skam det heller :).

Ganska skönt att bara går där och filosofera och inte bry sig om skärpan sitter perfekt utan bara knäppa på avtryckaren när man känner för det. Så det är inga pangbilder som visas i dag utan bara bilder från en helt ljuvlig stund i skogen :).










Vad som väntar i helgen vet jag inte exakt. Mitt största fokus ligger nog på att bli av med den här förkylningen som jag är rejält trött på nu. Blir det finväder kan det bli ytterligare en sväng till skogen (om inte älgflugorna skrämmer bort mig dvs - gillar inte den ohyran!!).

Önskar er en fin fredag och helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!