header

header

12 september 2016

En tur i skogen & lite flera bilder

Alltså vilken höst vi har! Det är ju helt makalöst att det ska få vara så här fint i september. Lycklig blir man!!

Och när det bjuds på så här fint väder måste man ju ut i skogen så klart. Även om man inte kan träna som man vill. I dag drog jag till skogs och tog en rejäl långtur (och ja jag får väl erkänna att jag sprang ett och annat löpsteg också). Så himla skönt att få ta i igen och bli lite svettig. Om några dagar hoppas jag kunna dra igång med träningen igen.

En fantastiskt bra dag som avslutades med middag med de bästa vännerna. Är så glad och tacksam att jag har er! Kameran har fått vila men jag har ju massa annat att visa så det blir ytterligare några bilder från bröllopet jag fotade för en dryg månad sen.







Ha det bra!
Kram Carina.


1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Mitt namn är Karin Olsson. Jag vill tipsa er om Urban & I som är en tjänst för dig som är bloggare och som vill tjäna pengar på din blogg. Genom att använda vår tjänst får du inspiration till nya inlägg samtidigt som du gör din blogg mer attraktiv för dina läsare. Maila mig på karin.olsson@urbanandi.se så kan jag skicka mer information alt gå in på urbanandi.se direkt och bli medlem idag.
    Är du redan medlem? Då får du gärna tipsa dina bloggvänner om oss.
    Åldersgräns 16 år.
    Mvh, Karin

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!