header

header

14 september 2016

Hade riktigt roligt!

Åh i dag leker livet kan jag lova! I dag har humöret kommit tillbaka till rätt sida. För i dag, kära ni, så har jag tränat igen :). Tvekade om jag skulle våga köra igång i dag men jag kunde inte hålla mig så det blev ett lätt pass på racern. Underbart, gött, fantastiskt, magiskt, världens bästa känsla - ja det var så det kändes att träna igen. 

Och så har jag hunnit med att fota några bilder tillsammans med en kompis. Hon hade en idé, jag har ju en kamera och vi har en tjej var. Ja det blev fina bilder och jag hoppas att det blev som hon tänkt sig. Jag har i alla fall hittat en väldigt fin plats för att fotografera på. Och det bästa av allt - den ligger bara några minuter hemifrån. 


En dag kvar att jobba och sen väntar en rolig helg. En spontan grej som jag hoppas blir av. 

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!