header

header

24 september 2016

Solokvist.

Lördagkväll och jag är alldeles ensam här hemma. Vet inte när det hände senast och jag måste nog erkänna att det känns lite konstigt. M är på väg till Kina och junior är på pyjamasparty (får väl se om jag får hämta henne eller inte).

Så vad gör jag då när jag har ett helt hus för mig själv. Tja, ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har varit ute med pälsbollen en stund och suttit lite framför datorn. Det blir nog inte så värst många mer knop i dag. Har storrensat mina garderober - en hel säck med kläder att skänka bort blev det (så himla skönt att få det gjort) och sen körde jag ett racerpass i morse. Men nu måste jag säga att tv-soffan känns väldigt lockande :).

Ibland är det lätt att känna sig lite vilse här i livet.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!