header

header

5 september 2016

Fick lov att ta en paus.

Alltså starten på vissa dagar. När det bara strular. När man inte är på topp och bara inte orkar med massa krångel. Ja ungefär så började min dag i dag men efter den miserabla starten har det bara blivit bättre :).

Skjutsade junior till skolan i morse då hon deklarerade att hon var frisk nog för att gå. Själv åkte jag en sväng till jobbet och tog det med mig hem. Hade säkert kunnat sitta där och jobba men jag kände att det var bättre att jag höll mig hemma. Både för min egen och mina kollegors skull. Vet ju själv vad jag tycker om människor som går till jobbet när dom egentligen borde vara hemma... (& ja, jag vet att man ibland inte kan vara hemma men nu kunde jag det och valde detta alternativ).

Blev dock trött och fick lov att ta en paus. Tog med mig kameran och gick en sväng i trädgården och ner till älven. Fantastiskt väder och det är lite surt att man inte kan ut och träna när det är helt perfekt. Men det kunde varit värre och det är egentligen inget att klaga över.













Nu dags att fixa lunch då magen skriker efter mat.

Hoppas ni fått en bra start på veckan!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!