header

header

15 september 2016

Så himla typiskt!

Torsdag och jobbveckan är över för den här gången. Ännu en härlig sensommardag går mot sitt slut och man känner sig än en gång så himla privilegierad över att få uppleva dessa dagar.

Har ju smugit igång med träningen igen och i dag var det dags för rullskidor. Fick till ett grymt fint pass och det gick alldeles förträffligt ända tills jag gjorde något jag inte gjort på sisådär 15 år. Träffade på en sten och då gick det inte framåt längre utan tog direkt tvärstopp.

Resultatet av detta blev att jag for rätt ner i backen och slog i ena knät rejält. Så nu sitter man här med uppskrapat och svullet knä, ont i en armbåge och lite lagom mörbultad. Så himla typiskt! När man precis blivit av med förkylningen och bara vill träna på. Ja, ja, det kunde naturligtvis vara värre och jag hade kunnat bryta något men det är ändå surt.

En av de bilder vi tog i går.

Dags att försöka få ut hårbollen på en liten kvällshoppning. Han är inte riktigt i form för tillfället. Vet inte vad det är men kanske även kaniner kan ha mindre bra dagar :).

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!