header

header

23 september 2016

Tillbaka igen!!

Som jag har längtat! Det har varit (nästan) tre långa veckor. Först en förkylning och sen kraschen på rullisarna. Inte ett löpsteg under denna tid. Men i morse kändes det äntligen hyfsat ok i knät så jag kunde äntligen snöra på mig löpskorna och ut och springa!!!

Trodde det skulle gå aptungt men det gick faktiskt ganska bra. Tror i och för sig att det berodde på den enorma glädje jag kände :). Kände lite i knät efter ett tag så något långt pass blev det inte men det spelade ingen roll. Det var helt underbart att vara tillbaka och springa i skogen igen :).

Duggregn i luften i dag men känslan var som dagen jag tog denna bild.

Hoppas ni haft en bra fredag och får en bra helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!