header

header

3 september 2016

En synnerligen bra lördag.

Ja den här dagen kan jag då inte klaga på. Och detta trots att en tendens till ont i halsen började smyga sig på mig här i kväll. Jag hoppas att det bara beror på att jag är trött. Det har varit fullt upp sen jag slog upp ögonen i morse och jag tycker ju om sådana här dagar. I alla fall när man själv väljer att ha fullt upp :).

Började dagen på bästa sätt med ett löppass i skogen. Det regnade och jag såg ut som en dränkt katt när jag kom tillbaka men lyckokänslan i kroppen gick inte att ta fel på. Som jag älskar att springa!! Sen var det massa fixande innan jag till slut tog tag i något som gått och gnagt och hängt över mig i flera år. Nämligen att måla nederdelen av våra fönsterbänkar. Dom har varit så fruktansvärt fula och jag har gått och retat mig på det men ändå inte orkat göra något åt det. Visst är det så med vissa saker - det tar tid. Men i dag så fick dom sig lite färg och jösses vilken skillnad det blev -till det bättre. En strykning kvar i morgon och sen behöver jag inte reta mig på detta längre :).

Efter att ha målat klart och varit ute med hårbollen en väldigt lång stund började jag kolla runt bland gamla bilder. Hittade dessa som är från en av de första fotokurser jag gick. Kunde så klart inte motstå att redigera om dom och nedan följer några av bilderna jag fixade med.





Ha en fortsatt bra lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!