header

header

21 september 2016

En så himla fin present!

Den här onsdagen, som var en ganska vanlig småtrist dag, fick jag en present som gjorde mig så himla glad!

Jag har ju turen att ha många fina vänner med många olika talanger. En av mina vänner är en oerhört duktig silversmed. För ett tag sen pratade vi om att jag ville beställa en slät, enkel silverring med en text med en särskild betydelse.

Gissa om jag blev glad när det plingade till i telefonen i dag och en bild med min färdiga ring visades. Jag kunde ju inte hålla mig så klart utan for dit för att hämta den. Blev stormförtjust och den blev precis som jag hade föreställt mig - så himla fin!!! Och när min vän sen säger att hon vill ge den till mig som present - ja då steg faktiskt tårarna i ögonen. Tusen, miljoner tack finaste Malin för att du gjorde och gav mig en "Värmlandsring". Tusen tack för den otroligt fina presenten ❤︎.


"Värmeland du sköna" från Värmlandsvisan.

Nu blir det till att mysa lite med den finaste jag vet.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!